zondag 28 mei 2017

Het wordt vanzelf 4 uur....

Gisteren mijn laatste dienst bij de Rijp. Na 8 jaar, waarvan 5 op de 1ste etage en 3 jaar op de 4de is het nu klaar en maak ik de overstap naar het onderwijs.


Gewapend met een stapel ansichtkaarten met persoonlijke groet voor mijn collega's en een brok in mijn keel begon ik aan de dienst. Bij het delen van de medicatie ging het al mis, Mw A gaf me een knuffel en de tranen liepen al....

Om 14:00 zaten de meeste bewoners in de hal en een paar lieve collega's waren speciaal voor mij gekomen, zelfs mijn maatje Ralph.

Ik ben echt verwend met prachtige bloemen, cadeau/bloemenbonnen, cadeautjes en snoep.
Ik trakteerde op bitterballen en Monica en Anke hadden voor kaas/worst en wijn/sap gezorgd.

Het was een gezellige borrel!



Alle bloemen bij elkaar!



's Avonds kwam alle spanning eruit en lag ik met een knetterende migraine in bed......maar het was een fijne dag!