maandag 19 september 2016

Bruidsjurk

Gisteren heb ik de eerste stap gezet naar het vinden van mijn trouwjurk.

Vorig jaar zat ik avonden achter elkaar op Pinterest en Instagram. 
Ik kreeg heel veel inspiratie maar ook deceptie, die prijzen!!!

Ik liet het idee van een geweldig mooie jurk varen en keek meer naar cocktailjurkjes....met een paar accenten kon je daar best een bruidje van maken. 

Met dat idee ging ik weer zoeken en vond Weird Closet, hier in Haarlem. 
Zij maken 'bruidsmode op maat voor ieder budget'. 


Ik bekeek al hun foto's op social media, las over hun werkwijze en besloot een afspraak te maken. 

In de Raakshalle ontmoette ik gisteren Daniëlle Raar (Weird in het Engels😉) 
en haar moeder Mona, zij hebben daar hun winkel met proefmodellen, schoenen, sluiers...
In een heel fijn -ook soms emotioneel-  gesprek vertelde ik mijn verhaal. 

Tijdens dit gesprek werd duidelijk dat dromen uit kunnen komen. 
Na een hele gezellige pas-sessie kwam mijn jurk tot leven. 

In december gaan we verder met stap 2, mijn maten worden gemeten, alle details gekozen en dan 'bestel' ik mijn jurk. 
Deze word in hun atelier gemaakt en dan volgt een pasronde. 

Spreekt dit concept jou ook aan? 
Bij Weird Closet mag je gewoon de proefmodellen passen, zo krijg je een idee wat je staat en wat niet. 

Voor het korte jurkje op de foto ben ik 20 jaar te laat...

Ik ben zo blij met Weird Closet, was het maar vast december......

Daniëlle en Mona, bedankt alvast! 

www.weirdcloset.nl 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten